لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-51-7141
0
( از 0 امتیاز )
اشتراک گزاری
ناموجود

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-51-7141

تولید کننده :

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515 7141
از آنجایی که این روزها طرفداران و متقاضیان لپ تاپ‌های با کاربری گیمینگ روز به روز روبه افزایش است، اکثر کمپانی‌های قدرتمند و مطرح در تلاش‌اند که در محصولات گیمینگ تولیدی‌اشان از به روزترین و قدرتمندترین سیستم‌های سخت افزاری و حرفه‌ای ترین مانیتورها بهره‌می‌برند. از جمله این کمپانی‌ها، کمپانی سرشناس acer است که به تازگی آخرین مدل از سری لپ تاپ‌های گیمینگ خود را تحت عنوان Nitro 5 روانه بازار کرده است. در این محصول از یک سیستم پردازشی قدرتمند در کنار طراحی و ساخت فوق‌العاده خاص بهره‌گیری شده که در کمتر محصولی می‌توان دید.
طراحی
ایسر AN515
اگر دقت کرده باشید لپ تاپ‌های با کاربری گیمینگ موجود در بازار اغلب دارای بدنه‌ای از جنس فلز هستند اما در طراحی Nitro 5 AN515 از روکشی از جنس پلاستیک مقاوم استفاده شده و اینگونه توانسته درعین حفظ زیبایی روی کاهش قیمت محصول نیز تأثیر بسزایی داشته باشد. این روکش پلاستیکی حالتی مات و طراحی شده با خطوط افقی و عمودی دارد و برای شما حس تماشای بدنه‌ای از جنس فلز برس خورده را تداعی می‌کند. موضوع حمل ونقل این لپ تاپ نکته‌ای است که شاید شما را با مشکل مواجه کند و نتوانید آنرا به آسانی در کیف مخصوص یا کوله حمل کنید چراکه وزن آن چیزی حدود 2700g است اما باید توجه داشت که به عنوان یک مجصول گیمینگ نسبت به سایر لپ تاپ‌ها با همین کاربری که وزنی حدود 3000g دارند، وزن خوبی است. طراحی این محصول بطور کلی بسیار شبیه به پرداتورهای 15 اینچی و17 اینچی می‌باشد. روکش پلاستیکی بکارگیری شده برای بدنه Nitro 5 AN515 ممکن است مورد پسند بسیاری باشد اما یک عیب بزرگ دارد و آن هم این است که رد اثرانگشت و چربی و امثال آن به راحتی بر روی آن قابل تشخیص است و ممکن است ظاهر نامناسبی را ایجاد کند. از طرفی استحکام اتصالات طوری نیست که در برابر فشارهای وارده و یا خم شدن مقاومتی داشته باشد و حتی کمی فشار هم می‌تواند مانیتور را تحت تأثیر قرار دهد.
نمایشگر
ایسر AN515
هدف کمپانی acer در تولید Nitro 5 AN515 ارائه عملکردی خوب و رضایت بخش درکنار قیمت مناسب و بصرفه‌ی اقتصادی بوده. نمایشگری که این کمپانی برای Nitro 5 AN515 در نظر گرفته ازنوع IPS و دارای رزولوشن 1080*1920 است که در واقع معادل کیفیت FHD برای تصویر است. وضوح رنگ‌ها و جزئیات تصویر در آن نسبتاً خوب دیده می‌شود و تقریباً انتظار شما را  برای مشاهده فیلم و یا بازی کردن برآورده می‌سازد. این نمایشگر با توجه به قیمت محصول و سایر امکاناتش مناسب است و نکات ذکر شده جرو نقاط قوت آن محسوب می‌شود اما این نمایشگر نقاط  ضعفی نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به کنتراست پایین، محدودیت زاویه دید و همچنین نور کم آن اشاره کرد.
سخت افزار
یکی از مهمترین و قدرتمندترین بخش‌ها در یک لپ تاپ گیمینگ، می‌تواند سیستم پردازش و سخت افزار استفاده شده در آن باشد. کمپانی acer نیز در بخش سخت افزار برای Nitro 5 AN515 سنگ تمام گذاشته و پکیجی کاربردی با عملکرد رضایت بخش ارائه داده است. به نظر می‌رسد این کمپانی ضعف‌های موجود در طراحی ظاهری Nitro 5 AN515 را در بخش سخت افزاری چندین برابر جبران کرده است. CPU مرکزی بکارگیری شده در Nitro 5 AN515 یک CPU Core i7 Kaby lake یا همان نسل 7 و است و نام نسخه آن HQ7700 است که یک ورژن از مدل HQ6700 بالاتر می‌باشد و با آن شباهت‌ها و تفاوت‌هایی دارد و سرعت آن نسبت به ورژن پیشین بیشتر است ولی هردو ورژن ساخته شده با lithography 14nm هستند. و همچنین آپدیت کردن پردازشگر گرافیکی on Board در ورژن جدید باعث ارتقاء 10 درصدی کارایی آن شده است. فرکانس پایه برای این سیستم پردازش 2.8GHz است و بوسیه turbo boost قابلیت ارتقاء تا 3.8GHz را نیز برای انجام پردازش‌های سنگین دارا می‌باشد.در این سیستم پردازش  مشاهده می‌کنیم که از تکنولوژی Hyper-Threading استفاده شده و با تبدیل 4هسته واقعی به 8 هسته مجازی امکان اجزای همزمان چند فرمان را فراهم می‌سازد و اینگونه سرعت عملکرد دستگاه زیاد می‌شود.
صفحه کلید
ایسر AN515
صفحه کلید بکارگیری شده در Nitro 5 AN515 را می‌توان یکی از نقاط قوت آن دانست. در بخش  پنل داخلی Nitro 5 AN515 نیز همانند بخش بدنه بیرونی آن از پلاستیک استفاده شده با این تفاوت که در قیمت پنل داخلی جنس نرم‌تری دارد و لمس را آسان می‌کند به علاوه جاذب اثرانگشت هم هست. صفحه کلید استفاده شده در این محصول از نوع جزیره‌ای است و همانند روال محصولات گیمینگ کمپانی acer نور پس زممینه قرمز رنگ ملایم دارد و چشم شما را اذیت نخواهد کرد کلیدهای آن نیز دارای اندازه بزرگ و مناسب و همچنین فاصله مناسب و استاندارد از یکدیگر هستند که این امر تایپ و بازی با این محصول را برای شما آسان می‌کند و درصد خطا در فشردن کلید اشتباه را به حداقل می‌رسد. نکته مورد پسند گیمرها در این صفحه کلید متمایز سازی بخش کلیدهای WASD بوسیله نواری به رنگ قرمز است و همچنین بخش کلیدهای مکان‌نما هم با کلیدهای بزرگی طراحی شده که استفاده از آنرا در حین بازی آسان می‌کند.
ایسر AN515
درگاه‌ها و اتصالات
قطر بدنه Nitro 5 AN515 تقریبا 30mm است که برای یک لپ تاپ گیمینگ مطلوب است اما نکته مأیوس کننده در طراحی آن، توزیع و تجمع درگاه‌های محصول در بخش لبه سمت چپ آن است که ممکن است برای استفاده همزمان آنها یا اتصال ماوس‌های اکسترنال دردسر ایجاد کند. روی لبه  کناری سمت چپ تمامی درگاه‌های HDMI، ورودی کابل LAN، دو عدد درگاه USB3.0 و درگاه USB type-C در کنار کارت‌خوان قرار دارند و این در حالی است که بر روی لبه کناری سمت راست فقط  دو عدد درگاه USB2.0 در کنار جک صدا 3.5mm و ورودی کابل شارژ را مشاهده می‌کنیم.
ایسر AN515
 

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Nitro 5 AN515-51-7141”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *