لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-54K-336C
0
( از 0 امتیاز )
اشتراک گزاری
ناموجود

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-54K-336C

تولید کننده :

همه ما شرکت نام آشنای ایسر و محصولات خوبش را می‌شناسیم. یکی از محصولات موفق این شرکت در سری میان‌رده، لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C این شرکت است که با داشتن قیمت کاملا معقولو به‌صرفه خود، بری کاربران بسیار مناسب است. در این مقاله قصد معرفی لپ‌تاپ مذکور را داریم. پس با ما در نقد و بررسی لپ تاپ ایسر Aspire A315 همراه باشید.
طراحی
باید گفت ایسر برای لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C  خود از یک طراحی ساده اماشکیل با لبه‌های گرد برای اطراف لپ‌تاپ استفاده کرده است. همچنین جنس بدنه از پلاستیک با کیفیت بوده و درب و پایه‌های آن نیز از فایبرگلاس است. باید گفت بدنه در برابر جذب اثر انگشت مقاوم بوده که ویژگی بسیار مناسبی است که شاید در لپ‌تاپ‌های دیگر این ویژگی را کمتر مشاهده کنید. همچنین بر روی قاب پشتی لوگوس ایسر هک گردیده که با طراحی مثال‌زدنی برای این لپ‌تاپ کاملا هم‌خوان است. در مجموع باید گفت بدنه از مقاومت و استحکام خوبی برخوردار بوده و دارای طراحی دل‌پذیری است. همچنین باید گفت در هنگام باز و بسته کردن درب لپ‌تاپ نیز مشکلی وجود نداشته و این کار به‌راحتی انجام می‌پذیرد. ایسر همچنین از یک تاچ‌پد بزرگ در طراحی این لپ‌تاپ استفاده کرده که کارکردن با آن بسیارراحت است.
صفحه‌نمایش
لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C ایسر از جمله لپ‌تاپ‌های باریک این شرکت بوده که دارای نمایشگر با اندازه 15.6 اینچی با رزولوشن 1366×768 یا همان HD است. ایسر برای این نمایشگر از روکش مات استفاده کرده که برای استفاده کردن این لپ‌تاپ در محیط‌های پرنور بسیار کاربردی است. ایسر همچنین از دو لولاوی باریک امامحکم برای اتصال نمایشگر به بدنه استفاده کرده که بسیار مناسب است.
کیبورد و تاچ‌پد
شرکت ایسر برای لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C خود از یک کیبورد جزیره‌ای بدون نور پس‌زمینهاستفاده نموده که نبود نور پس‌زمینه برای این لپ‌تاپ با این قیمت امری طبیعی است. طراحی کیبورد به‌گونه‌ای است که کاربر احساس بسیار خوبی از تایپ کردن با آن دارد. البته باید گفت در اثر فشار زیاد بر روی دکمه‌ها ممکن است کمی شاهدخمیدگی در کیبورد باشیم. کلیدها در کنار یکدیگر در وضعیت مطلوبی قرار گرفته که کاربر می‌تواند با کلید F وضایف خاصی را برای کارهای مالتی‌مدیا اجرا کند. باید گفت این کیبورد همچنین دارای نام‌پد مناسبی بوده که برای کاربران بسیار کاربردی است.
پورت‌ها
شرکت ایسر برای لپ‌تاپ مورد بحث ما از یک دوربین وب‌کم با کیفیت 720 پیکسل، چراغ LED و همچنین میکروفون داخلی استفاده کرده است. اگر چه این لپ‌تاپ دارای درایو نوری نبوده و کاربرناگزیر به استفاده از درایو نوری اکسترنال است، اما در سمت چپ پورت‌های USB 3.1 Gen1، HDMI 1.4، کارت خوان SD، RG45 و قفل کینگستون وجود دارد. در سمت راست لپ‌تاپ نیز شاهد  جک 3.5 میلی‌متری صدا، ورودی شارژر دستگاه و دو عدد پورت USB 3.1 Gen 1  در کنار لامپ‌های نشانگر وضعیت هارد و پاور هستیم.  ایسر همچنین از یک کارت صدا با نام Realtek ALC3246 در لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C استفاده کرده که باعث پخش صدای خروجی با کیفیت می‌شود. همچنین این لپ‌ت دارای بلوتوث نسخه 4.2 و وایرلس Intel Dual Band Wireless AC 3168 نیز هست.
سخت‌افزار
ایسر برای لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C  از پردازنده مرکزی شرکت اینتل Core i3 7020U استفاده نموده است. این لپ‌تاپ همچنین دارای 4 گیگابایت رم با فرکانس کاری 2400 مگاهرتزی به‌صورت تک‌کاناله بوده که برای کارهای معمولی و روزانه بسیارمناسب است. این دستگاه همچنین دارای یک تربایت فضای داخلی از نوع هارددیسک و پردازنده گرافیکی به‌صورت آنبورد با نام HD Graphics 620 بوده که البته برای کارهای گرافیکی متوسط مناسب بوده و نباید با آن برنامه‌های سنگین را اجرا نمود.
باتری و سیستم خنک کننده
ایسر برای لپ‌تاپ Aspire A315-54K-336C  خود از یک باتری دو سلولی از جنس لیتیوم-یون با ظرفیت 37 وات بر ساعت معادل 4810 میلی‌آمپر ساعت با ولتاژ کاری 7.7 ولت استفاده نموده که توانایی شارژدهی به مدت 6 ساعت را به دستگاه دارد.
همان‌طور که بیان گردید این دستگاه دارای بلوتوث داخلی نسخه 4.2 و همچنین وایرلس intel Dual Band Wireless AC 3168 (دارای سرعت انتقال اطلاعات به میزان 433 مگابایت بر ثانیه) بوده که در قسمت وسط دستگاه و بالای باتری و زیر قسمت خنک‌سازی قرار گرفته است. باید گفت سیستم خنک‌سازی دارای فن‌های توربینی و لوله‌های انتقال حرارت بوده که با بزرگ بودن توربین‌ها، هوای مکش شده بسیار مناسب بوده و عمل خنک‌سازی به‌خوبی انجام می‌گردد.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-54K-336C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *