لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
0
( از 0 امتیاز )
اشتراک گزاری
ناموجود

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB

تولید کننده :

کمپانی معروف acer از برندهای مطرح تولیدکننده لپتاپ است که در سال‌های اخیر با تولید و عرضه انواع لپتاپ با کاربری‌های متفاوت و multimedia جایگاه خوبی در میان مصرف‌کنندگان داشته باشد. این کمپانی برای هرلپتاپ با هر سطح کارایی سخت افزار و سیستم پردازش متناسب با آن را بکارمی‌گیرد و این سخت افزار بهینه در کنار بدنه‌ای با طراحی ساده و شیک و جنس مناسب سبب مقروت به صرفه بودن لپتاپ‌های این برند به نسبت سایر هم‌رده‌هایش شده است. از جمله محصولات تولیدی acer که کاربری میان‌رده دارد و قیمت مناسبی هم دارد مجموعه A series است که در این بخش به بررسی لپ تاپ ایسر مدل  Aspire A315-53G-39RB از همین مجموعه خواهیم پرداخت.
طراحی
لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
طراحی و ظاهر Aspire A315-53G-39RB بسیار هوشمندانه‌، شیک و ساده و در عین حال کارآمد است چراکه استفاده از جنس پلاستیک ضد خش مقاوم با قابلیت دفع اثرانگشت تأثیر بسزایی در کاهش و تعادل وزن لپتاپ داشته است. لولاهای صفحه نمایش نیز به صورت دوگانه وظیفه اتصال صفحه نمایش به بدنه لپتاپ را دارند. روی قاب پشتی هم از لحاظ ظاهر چیزی از محصولات با روکش فلز بالارده کم ندارد و آرم کمپانی acer روی آن زیبایی محصول را دوچندان می‌کند.  اندازه کلی لپتاپ 21*259*381mm است و سنگینی آن به حدود 2kg می‌رسد که برای یک لپتاپ با ابعاد 15inch و کاربردی Aspire A315-53G-39RB بسیار معقول و مناسب است و به آسانی می‌توان آن را در کیف لپتاپ حمل کردو همیشه همراه داشت.  شاید دلیل دیگر برای پرطرفداربودن این مدل طیف رنگ وسیع بدنه باشد که به کاربر اجازه می‌دهد از بین رنگ‌های متنوع سفید، مشکی، آبی و… رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نماید.
صفحه نمایش
لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
از ویژگی‌های مهم و در الویت برای تهیه یک لپتاپ با کاربری multimedia داشتن صفحه نمایشی با ابعاد مناسب و کیفیت مطلوب است تا لذت طراحی و تماشای ویدئو را برای کاربر به حد اعلاء برساند. ابعاد صفحه نمایش بکارگیری شده در Aspire A315-53G-39RB معادل با 15.6inch است و کیفیت تصویرHD معادل با رزولوشن 1366*768pixel است. از مزایای دیگر این صفحه نمایش استفاده از روکش مات در آن است که برخلاف روکش براق مانع انعکاس نور و افت کیفیت تصویر در معرض تابش مستقیم نور می‌گردد. این ویژگی علاوه بر کاهش امکان آسیب به چشم برای استفاده از لپتاپ در محیط‌های باز نیز مزیت محسوب می‌شود. از سایر ویژگی‌های پنل نمایشگر Aspire A315-53G-39RB می‌توان به وجود یک دوربین webcam با کیفیت VGA برای مکالمات تصویری اشاره نمود.
درگاه‌های اتصال و بلندگوها
لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
خوشبختانه در لپتاپ Aspire A315-53G-39RB , 15inch شاهد وجود پکیج کاملی از درگاه‌های اتصال هستیم به طوری که کاربر برای اتصال انواع ابزار و گجت نیازی با استفاده از انواع مبدل یا لوازم جانبی اتصال نخواهد داشت. روی لبه کناری Aspire A315-53G-39RB شاهد وجود DVD-RW، دو درگاه USB2.0، جک صدا 3.5mm در کنار ورودی کابل شارژر هستیم و روی لبه کناری سمت چپ نیز ورودی کابل LAN، درگاه VGA، HDMI و درگاه USB3.0 وجود دارد. خزوجی فن‌های لپتاپ هم روی قسمت کناری سمت چپ واقع است. برای سیستم صوتی Aspire A315-53G-39RB نیز دو عدد بلندگوی داخلی استریو تعبیه شده که برای پوشش دهی یک اتاق با مساحت متوسط عملکرد خوبی دارد ولی اگر طرفدار فیلم‌ها و موزیک‌های پرهیجان و صدای بلند و پرقدرت هستید بهتر است از هدفون‌ استفاده نمایید.
لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
صفحه کلید و تاچ پد
لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB
صفحه کلید بکارگیری شده در Aspire A315-53G-39RB از نوع جزیره‌ای است و ابعاد و فاصله کلیدهایش از یکدیگر بسیار مناسب است و در سطح پنل داخلی به خوبی توزیع شده اما فاقد نورپس‌زمینه است که برای لپتاپی با این قیمت امری طبیعی محسوب می‌شود. حذف بخش نام‌پد هم با توجه به ابعاد کلی و قیمت دستگاه دور از انتظار نبوده اما این امر سبب می‌شود Aspire A315-53G-39RB لپتاپی مناسب برای کارهای محاسباتی و حسابداری نباشد. تاچ پد استفاده شده در این لپتاپ نیز اندازه بزرگ و خوبی دارد و از فناوری multi touch پشتیبانی می‌کند و می‌تواند جوابگوی نیازهای عادی روزانه شما باشد بدون آنکه نیاز به استفاده از ماوس جانبی باشد.
 
پردازش، ظرفیت حافظه و باتری
پردازشگر استفاده شده در Aspire A315-53G-39RB در نوع خودش برای چنین لپتاپی بسیار قوی و مناسب است. در این لپتاپ از پردازشگر مرکزی دوهسته‌ای از نسل 7 پردازشگرهای intel با نام core i3 بهره‌گیری شده است که فرکانس پردازشی آن 2.3Ghz است. پردازشگر گرافیکی این سخت افزار نیز NVIDIA GeForce MX130 با همراهی میزان 2GB حافظه مجزای گرافیکی است. میزان حافظه RAM این سیستم 4GB از نوع DDR4 می‌باشد. فضای ذخیره سازی داده این لپتاپ هم شامل یک هارد HHD با ظرفیت معادل با 1TB است که برای لپتاپی در این سطح کاربری کاملاً معقول است. در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید از انواع حافظه جانبی استفاده نمایید. باتری استفده شده در این سیستم نیز از نوع لیتیوم – یون چهار سلولی با ظرفیت معادل با 45WHr است که با توجه به توان پردازشی لپتاپ، می‌تواند با یکبار شارژ کامل تا 12 ساعت بازدهی داشته باشد و این یعنی شما در طول روز نگران تمام شدن شارژ باتری در اماکن مختلف نخواهید بود.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-53G-39RB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *