لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-21G – 45GX
0
( از 0 امتیاز )
اشتراک گزاری
ناموجود

لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-21G – 45GX

تولید کننده :

لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
امروز می‌خواهیم درمورد یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌های رده متوسط موجود در بازار را به خریداران این دسته از لپ تاپ ها معرفی کنیم. شرکت تایوانی ایسر یکی از شرکت‌های خوب و خوش‌نامی است که در زمینه‌ی تولید و طراحی لپ تاپ‌ها بسیار خوش درخشیده است. لپ تاپ 15 اینچی ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire یکی از مدل‌های دارای قیمت مناسب است که این شرکت تولید کرده و به بازار عرضه نموده است.
طراحی
نمای پشتی لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
شرکت ایسر برای طراحی قسمت‌های بدنه‌ لپ تاپ 15 اینچی ایسر A315 – 21G – 45GX نیز دست به استفاده از پلاستیک زده‌است و تمامی قسمت‌های بدنه‌ای را از جنس مواد باکیفیت پلاستیکی تولید کرده است. برخلاف تصور افراد که انتظار دارند که استفاده از این جنس کیفیت محصول را کاهش دهد، بدنه‌ی پلاستیکی از مقاومت قابل قبولی برخوردار می‌باشد که می‌تواند فشار را تحمل کند. بدنه لپ تاپ در برابر لکه‌ها و اثر انگشت مقاوم است و هیچ اثری بر روی آن باقی نمی‌ماند. ابعاد این لپ‌تاپ معادل 21.6 * 259 * 381.6 میلی‌متر و همچنین وزن 2.1 کیلوگرم است که به عنوان لپ‌تاپی استاندارد در رده‌ی 15.6 اینچ شناخته می‌شود.
صفحه‌ نمایش
در لپ تاپ 15 اینچی ایسر A315 – 21G – 45GX نقطه‌های ضعفی‌ هم وجود دارد که به‌عنوان مثال می‌توانیم به صفحه نمایش آن اشاره کنیم. این مدل لپ تاپ‌ها به یک صفحه‌ نمایش معمولی مجهز هستند که با پنل TFT و همچنین در کیفیت HD دارای روکشی براق هستند. این مسئله سبب شده است هنگامی که نور محیط افزایش پیدا می‌کند صفحه دید کمی داشته باشد، علاوه بر این زوایه‌ی دید در این نوع محصول محدود است.
نمایشگر لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
پورت‌ها و اتصالات
درگاه‌های لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
تمام پورت‌های خروجی و ورودی که ممکن است لازم داشته باشید، در ایسر A315 وجود دارد.  جک 3.5 میلی‌متری، یک پورت USB 2.0 ،درایو نوری، دو پورت USB 3.0، پورت HDM، همچنین یک خروجی تصویر VGA، پورت Ethernet، پورت USB Type-C در این محصول تعبیه شده است. علاوه بر تمام این‌ها بر روی لبه‌ی جلویی این مدل لپ تاپ اسلات کارت خوان SD قرار گرفته است. اتصالات بی‌سیم این مدل لپ تاپ از طریق بلوتوث داخلی که با نسخه 4.1 تأمین شده است و همچنین وایفای استاندارد802.11a/b/g/n نیز در این محصول تعبیه شده است.
اسپیکرها
لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX از اسپیکرهای استریو که دارای کیفیتی متوسط و در حد قابل قبول است بهره برده است که دارای صدایی معمولی در یک اتاق کوچک می‌باشد. صدایی که از این لپ تاپ به خروجی می‌رسد از محلی در قسمت زیرین لپ تاپ می‌باشد که به عنوان یکی از ضعف‌های این لپ‌تاپ در قسمت صدا می‌باشد؛ چرا که از پخش بهتر صدا جلوگیری می‌کند. به طور کلی برای گوش دادن موزیک و موسیقی فیلم ها در این لپ تاپ مشکلی نخواهید داشت.
کیبورد و تاچ‌پد
شمایل کلی لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
لپ تاپ ایسر A315 مجهز به یک کیبورد جزیره‌ای می‌باشد که تمامی کلید های مورد نیاز برای امور مالتی مدیا را در خود جای داده است. این صفحه کلید به‌طور استاندارد و با اندازه‌ای مناسب طراحی شده است که تایپ را راحت‌تر می‌کند. کلید‌های چهار جهت دارای کمترین فضا هستند. کیبورد این محصول دارای نور پس زمینه نیست که به نسبت قیمت آن امری عادی به نظر می رسد. تاچ پد این لپ تایپ به‌صورت یک تکه است که اجرای فرامین چند لمسی همانند زوم، اسکرول صفحه‌ها را راحت کرده است. بر روی این تاچ‌پد کلید جداگانه‌ای مشاهده نمی‌شود و کلید‌های چپ و راست کار راست و چپ کلیک در موس را انجام می‌دهند. این تاچ‌پد برای کار در مدت طولانی مناسب است. به طور کلی نسبت به قیمت این محصول، می توان گفت که از کیبوردی مناسب برخوردار است.
سخت‌افزار
نمای پشتی لپ تاپ ایسر A315 – 21G – 45GX سری Aspire
این لپ لپ از پردازنده‌ Dual Core شرکت شرکت AMD  سری A4-9120 دارای فرکانس 2.20 تا 2.45 گیگاهرتز که دارای یک مگابایت کش نیز می‌باشد برخوردار است. این لپ تاپ دارای 4 گیگابایت حافظه رم و نیز 1 ترابایت حافظه داخلی هارد دیسک است که برای انجام بسیاری از امور مناسب است؛ بنابراین کار ذخیره و نیز نقل و انتقال اطلاعات با این سیستم راحت انجام می‌گردد. درمورد پردازش گرافیکی این لپ تاپ همچنین باید بگوییم که توسط پردازنده‌ آنبورد شرکت AMD مدل Radeon 520‌ انجام می‌گردد؛ هرچند که این پردازشگر از توان بالایی برخوردار نیست؛ به همین سبب برای برنامه‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی مناسب نیست. اما می‌توان برای کارهای روزمره‌ای همانند وب‌گردی، تماشای فیلم و… استفاده کرد.
جمع‌بندی
در آخر باید بگوییم که لپ تاپ 15 اینچ شرکت ایسر مدل Aspire A315 – 21G – 45GX یکی از لپ تاپ‌هایی است که در رده‌های میانی قرار دارد؛ یعنی نه از سخت افزار بسیار ایده آل و بالایی برخوردار است و نه لپ تاپی سطح پایین به‌حساب می‌آید؛ بلکه لپ تاپی مناسب و مقرون به‌صرفه و با کارآیی نسبتاً بالا می‌باشد که برای کارهای روزمره‌ای و نیمه حرفه‌ای مناسب است. درمورد طراحی و کیفیت این محصول می‌توانیم بگوییم که در قابل قبول است‎باشد. این لپ تاپ از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما هم به دنبال خرید یک لپ تاپ با قیمت مناسب برای انجام امور روزمره هستید، می توانید این لپ تاپ را به عنوان گزینه ای عالی مدنظر داشته باشید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لپ تاپ 15 اینچی ایسر مدل Aspire A315-21G – 45GX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *