نوت بوک های بازی هیولای Predator Triton ایسر دارای گرافیک کاملاً جدید Nvidia هستند

نوت بوک های بازی هیولای Predator Triton ایسر دارای گرافیک کاملاً جدید Nvidia هستند



ایسر در نمایشگاه CES 2019 از دو لپ‌تاپ گیمینگ Predator رونمایی کرد که به گفته این شرکت، نوت‌بوک بازی را با طراحی‌های کاربردی جدید و مشخصات پیشرفته، «دوباره اختراع می‌کند».


این نوت‌بوک‌های گیمینگ جدید شامل لپ‌تاپ ۱۷ اینچی ایسر پرداتور تریتون ۹۰۰ با کیفیت ۴K و قدرتمند اما باریک Predator Triton 500 می‌شود.

ویدیوی روز جیبی

گفته می‌شود که هر دو لپ‌تاپ دارای زیبایی‌شناسی طراحی کاربردی و مشخصات بالایی هستند که برای رقابت با ماشین‌های رومیزی طراحی شده‌اند. این مشخصات شامل پردازنده گرافیکی تازه معرفی شده Nvidia GeForce RTX 2080 در کنار پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، SSD های NVMe و گزینه های حافظه قابل تنظیم است.

برای آن دسته از گیمرهایی که از ردیابی پرتوهای بی‌درنگ و گرافیک‌های نسل بعدی کارت‌های جدید انویدیا هیجان زده‌اند، این لپ‌تاپ‌ها راه‌حل کامل بازی قابل حمل خواهند بود.


Predator Triton 900

  • صفحه نمایش 17 اینچی 4K IPS با فناوری Nvidia G-SYNC
  • گزینه های پردازنده نسل هشتم اینتل Core H-series
  • پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 2080
  • گزینه های ذخیره سازی NVMe PCIe RAID 0 SSD
  • تا 32 گیگابایت حافظه DDR4
  • خنک کننده AeroBlade نسل چهارم با فناوری Coolboost
  • فناوری صوتی Waves Maxx

Predator Triton 900 جدیدترین پرچمدار سری Triton و یک پله بالاتر از Acer Predator Triton 700 است که در سال 2017 دیدیم.

این لپ تاپ گیمینگ جدید نه تنها دارای مشخصات چشمگیر است، بلکه دارای برخی تغییرات جالب طراحی جدید است که شامل یک سیستم لولای با ماشین CNC است که به دستگاه اجازه می دهد در موقعیت های مختلف بچرخد، کشیده شود یا بخوابد.

این طراحی جدید باید منجر به یک نوت بوک بازی شود که می تواند در حالت های مختلف استفاده شود. یک حالت برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش در طول جلسات بازی، حالت دیگر برای بازی در حین استفاده از صفحه لمسی، حالت سوم برای تبدیل آن به تبلت غول پیکر در کنار راه اندازی لپ تاپ کلاسیک وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته اینجا می‌توان به چیدمان صفحه‌کلید به جلو و طراحی ترک‌پد کناری اشاره کرد که در Asus ROG Zephyrus S GX531 دیدیم (و دوست داشتیم).

Predator Triton 900 در زیر کاپوت دارای برخی مشخصات قدرتمند است که شامل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 انویدیا است که به تازگی معرفی شده است که صفحه نمایش 17 اینچی 4K IPS را تامین می کند. با پشتیبانی از انواع گزینه های ذخیره سازی و حافظه که باید گیمرهای جدی را هیجان زده کند.

اواخر امسال، ایسر همچنین یک برنامه همراه همراه با نام PredatorSense را منتشر خواهد کرد. این به گیمرها امکان کنترل لپ تاپ خود را از طریق تلفن خود می دهد. شما قادر خواهید بود اورکلاک، نور، صدا و موارد دیگر را به راحتی از راه دور کنترل کنید. اگر در اواسط بازی هستید و نمی‌خواهید عملیات را برای تغییر تنظیمات در ویندوز متوقف کنید، عالی است.

البته برچسب قیمت مطابق با مشخصات تعیین شده است و مطمئناً کمی ابروها را بالا می برد.

Predator Triton 900 از مارس 2019 با قیمتی از 3999 دلار در دسترس خواهد بود.

Predator Triton 500

  • صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD 300 nits IPS با نرخ تازه سازی 144 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه
  • تا GPU طراحی Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q
  • گزینه های پردازنده Intel Core نسل هشتم
  • گزینه های ذخیره سازی NVMe PCIe RAID 0 SSD
  • تا 32 گیگابایت حافظه DDR4

Acer Predator Trition 500 نوید عملکرد بازی قدرتمند را می دهد اما با طراحی باریک و سبک وزن.

شاسی تمام فلزی، حاشیه‌های باریک و طراحی با ضخامت تنها 0.71 اینچ، لپ‌تاپ جمع‌وجور و بادوام Acer را به وجود می‌آورد که نشان می‌دهد می‌توانید کیفی را در آن بیندازید و با خود به بازی در هر مکانی ببرید.

این شرکت ادعا می کند که این لپ تاپ جدید می تواند تا 8 ساعت استفاده کند (بسته به مشخصات) در حالی که هنوز از یک تجربه بازی پیشرفته لذت می برد.

Triton 500 دارای مشخصات قابل توجهی است که شامل پردازنده‌های گرافیکی جدید Nvidia GeForce RTX 2080 با طراحی Max-Q برای پشتیبانی از صفحه نمایش 15.6 اینچی G-SYNC با وضوح 1080p IPS است. نرخ تازه سازی 144 هرتز، زمان پاسخ 3MS و درجه روشنایی 300 نیت باید تجربه بازی لذت بخشی را در هر کجا که بازی می کنید ارائه دهد.

مانند Triton 900، 500 نیز از طریق برنامه PredatorSense قابل کنترل خواهد بود و به گیمرها آزادی و کنترل زیادی را به راحتی می دهد.

Predator Triton 500 از فوریه 2019 با قیمت 1799 دلار در دسترس خواهد بود.

مشخصات دقیق، قیمت و در دسترس بودن هر دو این لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید قرار است اواخر امسال اعلام شود و بر اساس منطقه متفاوت خواهد بود.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *