نت‌بوک Acer Aspire One 756 با انتخابی از پردازنده‌ها عرضه می‌شود

نت‌بوک Acer Aspire One 756 با انتخابی از پردازنده‌ها عرضه می‌شود


ایسر به مشتریان خود این فرصت را می دهد که تصمیم بگیرند چه نوع پردازنده ای را می خواهند در نت بوک های Aspire One 756 جدید خود نصب کنند.


مصرف کنندگان بسته به اینکه از دستگاه خود برای چه کاری استفاده می کنند، می توانند پردازنده سلرون اینتل (877) یا پردازنده پنتیوم اینتل (967/987) را انتخاب کنند.

Acer Aspire One 756 در چهار رنگ – نقره ای قطره شبنم، قرمز لیدی باگ، مشکی خاکستری و آبی پر عرضه می شود – Acer Aspire One 756 همچنین دارای چیپست موبایل Intel HM70 Express و گرافیک Intel HD است.

ویدیوی روز جیبی

صفحه نمایش HD با اندازه 11.6 اینچ و وضوح 1366 در 768 با نسبت 16:9 و همچنین یک LCD TFT با نور پس زمینه LED است. وبکم Crystal Eye HD ایسر در مرکز و دقیقاً بالای صفحه نمایش قرار دارد که می تواند هم برای کنفرانس ویدیویی و هم برای ضبط استفاده شود.

تصمیمات بیشتری در مورد سیستم عامل گرفته می شود، با انتخاب بین Windows 7 Starter Pack و Windows 7 Home Premium Pack. دومی تا 4 گیگابایت حافظه سیستم (قابل ارتقا تا 8 گیگابایت) را ارائه می دهد در حالی که بسته استارت فقط 2 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

این نت بوک دارای پشتیبانی از HDMI است و ضخامت کمی بیش از 1 اینچ با وزن 1.38 کیلوگرم دارد. ایسر معتقد است که Aspire One 756 تا 252 دقیقه عمر باتری خوبی دارد.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن Acer Aspire One 756 منتشر نشده است، اما نباید مدت زیادی منتظر بمانیم.

آیا Acer Aspire One 756 نظر شما را جلب کرده است؟ به ما اطلاع دهید.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *