صفحه نمایش لمسی کامپیوتر همه کاره

صفحه نمایش لمسی کامپیوتر همه کاره



ایسر یک رایانه رومیزی همه کاره جدید را معرفی کرده است – Acer Aspire Z5761 که نمایشگر لمسی بیشتری را برای مهمانی به ارمغان می آورد – مهمانی که روی میز خود دارید.


مانند سایر محصولات ایسر، Aspire Z5761 دارای فناوری Clear.fi Acer است که به طور خودکار هر دستگاه دارای Clear.fi متصل به شبکه خانگی بی سیم را شناسایی می کند و سپس اجازه می دهد تمام محتوای دیجیتال ذخیره شده در هر یک از اینها به طور یکپارچه با استفاده از Clear به اشتراک گذاشته شود. رابط رسانه .fi.

ویدیوی روز جیبی

هنگامی که از صفحه کلید استفاده نمی شود می توان به خوبی در زیر رایانه با روکش فلزی قرار داد.

از نظر عملکرد، پردازنده Intel Core، 8 گیگابایت حافظه DDR3، صفحه نمایش 23 اینچی Full HD 1080p 16:9، پاسخ سریع 5 میلی‌ثانیه و راه‌حل‌های گرافیکی قدرتمند، و تلویزیون دیجیتال به لطف تصاویر فوق‌العاده واضح و رنگارنگ را دریافت می‌کنید. یک سیستم یکپارچه بلندگوی استریو 5 واتی با Dolby Home Theater نسخه 4، کارت خوان چند در یک، هشت، بله هشت، پورت USB و تیونر تلویزیون و پخش کننده Blu-ray اختیاری وجود دارد. از نظر فضای ذخیره سازی شما 1.5 ترابایت است.

اتصال کامل با پیشرفته ترین فناوری های بی سیم و سیمی تضمین می شود: اتصال شبکه 802.11b/g/n، شبکه محلی Gigabit و بلوتوث داخلی اختیاری 2.1. یک میکروفون داخلی و وب کم HD وجود دارد.

برای عمل به وعده خود در مورد لمس دوستانه بودن، مدل جدید دارای ویژگی های زیر خواهد بود:

– TouchBrowser یک مرورگر وب لمسی است که برای جستجو، بازیابی و ارائه اطلاعات از اینترنت طراحی شده است.

– TouchCam دارای کنترل‌های لمسی دستی برای افزودن جلوه‌های ویدیویی سرگرم‌کننده در حین چت آنلاین، یا انجام ضبط به سبک تم و اشتراک‌گذاری با دوستان در YouTube™ است.

– TouchMusic به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را مرور، مدیریت و پخش کنید.

– TouchPhoto مدیریت عکس را با قابلیت های اشتراک گذاری عکس ادغام می کند و برای تعامل با تصاویر محلی و آلبوم های آنلاین طراحی شده است.

– TouchVideo شامل ویژگی های مدیریت ویدئو و اشتراک گذاری است. این به شما امکان می دهد از فیلم های Blu-ray یا DVD و ویدیوهای خانگی لذت ببرید و همچنین ویدیوهای خود را در YouTube مرور و به اشتراک بگذارید.

Aspire Z5761 در اوایل ماه مه با قیمت های شروع شده از 799 پوند در دسترس خواهد بود.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *