سری Aspire ایسر یک لپ تاپ تقریباً برای همه ارائه می دهد

سری Aspire ایسر یک لپ تاپ تقریباً برای همه ارائه می دهد



ایسر سری جدید Aspire خود را معرفی کرده است که پر از لپ تاپ برای افرادی است که بدون هزینه یک مدل فوق باریک و شیک، مواد زیادی می خواهند.


Acer Aspire 7 بهترین انتخاب و آماده ترین گزینه برای سرگرمی است. این لپ تاپ 15.6 اینچی از پردازنده Core i7-8705G یا i5-8305G استفاده می کند.

اینها پردازنده‌های گیمر اینتل هستند که دارای گرافیک فوق‌العاده قدرتمند Radeon RX Vega M GL هستند و به شما امکان می‌دهند بازی‌هایی مانند The Witcher 3 را انجام دهید.

Aspire 7 هنوز هم با وزن 1.5 کیلوگرمی نسبتاً سبک است، اما به لطف پوسته منیزیم-لیتیوم آن. با ضخامت 16.9 میلی‌متر، کوله‌پشتی‌های زیادی نباید شکسته شوند. فقط مطمئن شوید که مال شما به اندازه کافی برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی بزرگ است.

ویدیوی روز جیبی

تا 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD و وضوح تصویر تا 4K ارائه می شود. ما هنوز قیمتی برای Aspire 7 نداریم، اما اگر آن‌ها خوشمزه باشند، می‌تواند برای کسانی که به لپ‌تاپی نیاز دارند که بتواند از پس همه چیز برآید مناسب باشد.

Aspire 5 یک پله پایین تر می نشیند. باز هم، این یک لپ تاپ 15.6 اینچی است و دارای درب آلومینیومی برس خورده است.

انتظار می رود سقف مشخصات در این مدل کمی پایین تر باشد، اما همچنان با پردازنده هایی تا Core i7 اینتل و چیپست گرافیکی GeForce MX150 اختیاری عرضه می شود.

صفحه نمایش یک پنل فول اچ دی IPS LCD با یک محیط باریک “7.82 میلی متری” است. قیمت ها از 549 یورو شروع می شود که احتمالاً رقم مشابهی در پوند است. Aspire 5 در ماه دسامبر به فروش می رسد.

خریداران مقرون به صرفه ممکن است به Aspire 3 399Euro علاقه بیشتری داشته باشند. این یک لپ تاپ 14 اینچی Full HD است که به جای پوشش فلزی در رنگ های مختلف عرضه می شود.

شما تا 8 گیگابایت رم، سه پورت USB و یک درایو دی وی دی اختیاری دریافت می کنید که به ما می گوید Aspire 3 لاغر نخواهد بود. ایسر درباره قدرت CPU ارائه شده توضیحی نداده است. اما با قضاوت بر اساس مدل‌های فعلی Aspire 3، انتظار می‌رود طیف وسیعی از گزینه‌های پردازنده پایین‌تر را داشته باشید.

سری Aspire 3 ایسر نیز در ماه دسامبر به فروش می رسد.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *