در اینجا ایسر Predator Helios 300 Special Edition سفید و طلایی را در تصاویر مشاهده می کنید

در اینجا ایسر Predator Helios 300 Special Edition سفید و طلایی را در تصاویر مشاهده می کنید


شما به Acer Predator Helios 300 در رنگ های سفید و طلایی نگاه می کنید. بله، لپ‌تاپ‌های سری Special Edition رنگ‌های سیاه و قرمز معمول را کنار گذاشته تا پالت رنگی کم‌تر داشته باشند.


در رویداد راه اندازی جهانی Next @ Acer، که در نیویورک در 23 مه 2018 برگزار شد، این شرکت از این که اکوسیستم بازی آن اکنون از سری Special Edition برخوردار است، رونمایی کرد. و تنها به Helios 300 محدود نمی شود، با کوله پشتی Rolltop Jr، هدست Galea 500، ماوس Cestus 510 و ماوس پد فابریک که همگی دارای رنگ سفید و طلایی هستند.

ویدیوی روز جیبی

با این حال، ستاره دسته ویژه نسخه‌های ویژه Helios 300 است. این لپ تاپ 15.6 اینچی دارای صفحه نمایش Full HD است که از نرخ رفرش 144 هرتز پشتیبانی می کند و آن را به یک بازی عالی تبدیل می کند.

جیب پرز

همچنین قدرت پردازنده‌های نسل هشتم Core i7 اینتل با حداکثر 32 گیگابایت رم، همراه با Nvidia GeForce GTX 1060 با 6 گیگابایت رم اختصاصی دیگر نیز وجود دارد. وقتی صحبت از قدرت به میان می‌آید، این یک هیولا است که وزن 2.7 کیلوگرمی آن را توضیح می‌دهد.

روکش سفید Helios 300 با رنگ طلایی تکمیل شده است و لولا و لولای عقب همه در سایه ملایم تکمیل شده اند. این مورد بر روی کلیدهای W، A، S، D نیز برای آن دسته از گیمرهای هاردکور که به کنترل های جهت دار سنتی علاقه دارند، گسترش می یابد.

این یک طعم بسیار 2018 است، مطمئناً. کدام را ترجیح می دهید: مشکی و قرمز اصلی یا نسخه ویژه سفید و طلایی؟



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *