ایسر نوت بوک و تبلت را به مدرسه Lyceum Grono در اوکراین برای تقویت یادگیری دانش آموزان اهدا می کند

ایسر نوت بوک و تبلت را به مدرسه Lyceum Grono در اوکراین برای تقویت یادگیری دانش آموزان اهدا می کند


تایپه (16 ژانویه 2023) ایسر اعلام کرد که رایانه های شخصی نوت بوک و تبلت را به مدرسه «گرونو» لیسیوم در لویو، اوکراین اهدا می کند تا از تلاش مدرسه برای تقویت یادگیری دانش آموزان و آموزش روباتیک حمایت کند. ایسر متعهد به مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی است که آموزش یکی از محورهای اصلی آن است. به عنوان یک شرکت فناوری، ایسر به دنبال ارتقای ارزش دیجیتال است و موانع بین مردم و فناوری را می شکند.

کامپیوترهای ایسر در آزمایشگاه های کامپیوتر مدرسه

نوت‌بوک و رایانه‌های لوحی Acer جایگزین تجهیزات قدیمی آزمایشگاه‌های کامپیوتر مدرسه می‌شوند که توسط نزدیک به 1200 دانش‌آموز ابتدایی، دبیرستان (دبیرستان) و ژیمناستیک (دبیرستان مقدماتی) برای مطالعات علوم کامپیوتر استفاده می‌شود. این تبلت ها همراه با سایر سخت افزارها برای کلاس های آموزشی رباتیک مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این کمک مالی همراه با وزارت امور دیجیتال تایوان انجام شد.

سامیک ناتالیا، مدیر لیسه “گرونو” از شورای شهر لویو گفت: “لپ تاپ های اهدایی به دانش آموزان ما فرصتی برای کار فردی و خلاقانه برای اجرای پروژه های خود از جمله شرکت در مسابقات بین المللی می دهد.” وزارت دفاع آمریکا و ایسر برای این حمایت که امکان رشد فکری بیشتر فرزندان ما را فراهم می کند.

دیمیتری الیزاروف، مدیر کل اروپای شرقی و اوکراین، ایسر، گفت: “کمک مالی ایسر به مدرسه Lviv Grono گام دیگری برای تقویت آموزش است که برای نسل بعدی ما حیاتی است.” تحول در اوکراین در سال های اخیر و متعهد به ارائه طیف گسترده ای از محصولات ایسر با کیفیت بالا با خدمات گارانتی طولانی است.

نماینده ایسر یوهنی اسملیاک با مدیر لیسیوم "گرونو" از شورای شهر Lviv، Somyk ناتالیا
نماینده ایسر یوهنی اسملیاک با مدیر لیسیوم “گرونو” شورای شهر لویو، سومیک ناتالیا

حمایت اخیر ایسر از آموزش در اوکراین شامل تهیه هزاران نوت بوک برای طرح دولتی “لپ تاپ برای هر معلم” و اهدای دفترچه یادداشت به معلمان ماریوپل برای کار از راه دور و تدریس خصوصی به عنوان بخشی از یک طرح داوطلبانه است.

ایسر در سرتاسر جهان از طریق آموزش به گروه‌های محروم کمک می‌کند، مانند تهیه رایانه برای نابینایان و آموزش استفاده از فناوری کمکی، و نوسازی رایانه‌ها و ارائه آموزش سوادآموزی برای جانبازان برای کمک به آنها برای ورود به نیروی کار. ایسر همچنین دوره های کارآموزی را در حمایت از آموزش حرفه ای ارائه کرده است.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *