ایسر لپ تاپ های سری Aspire Timeline را عرضه کرد

ایسر لپ تاپ های سری Aspire Timeline را عرضه کرد



ایسر از راه اندازی سری جدید Aspire Timeline خود خبر داده است که ادعا می کند به “تعادل ظریف بین سبکی کامپیوتر و عمر باتری” رسیده است.


با داشتن یک روز کامل محاسباتی با یک بار شارژ، این سری در سه فرمت 13.3 اینچ، 14 اینچ و 15.6 اینچ در دسترس خواهد بود.

عمر طولانی باتری با ادعاهای مختلفی از سوی ایسر ارائه می شود. این لپ‌تاپ‌ها پردازنده‌های Intel Core 2 Duo را ارائه می‌کنند و سازنده می‌گوید که “طرز استفاده از برق را دوباره طراحی کرده است” و سیستم‌ها را کارآمدتر کرده است.

ویدیوی روز جیبی

این سری کلید “Smart Power” ایسر را ارائه می دهد که با فشار دادن یک دکمه “یک سری اقدامات برای کاهش مصرف برق انجام می دهد”.

علاوه بر این، ایسر یک آداپتور «Power Smart» ارائه می‌کند که ادعا می‌کند انرژی کمتری نسبت به میانگین مصرف می‌کند و با شارژ شدن باتری، حالت را تغییر می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های جدید با ضخامت کمتر از یک اینچ، پوشش آلومینیومی برس‌کاری شده را ارائه می‌کنند و وزن آن‌ها 1.6 کیلوگرم برای مدل 13 اینچی و تنها 2.4 کیلوگرم برای مدل 15.6 اینچی است.

Timelines برای عملکردهایی مانند Wi-Fi، پشتیبان گیری و کلید هوشمند پاور و – برای مدل های 14 اینچی و 15.6 اینچی – یک دکمه بیرون راندن درایو دیسک نیز کلیدهای داغ حساس به لمس را در بالا دریافت می کند.

این نمایشگر از نوع Acer CineCrystal LED با نور پس‌زمینه با نسبت تصویر 16:9، رزولوشن 1366 در 768 HD است، در حالی که صدا با Dolby Sound Room ارائه می‌شود.

همچنین فناوری خنک‌کننده، پد لمسی حرکتی چندلمسی، صفحه‌کلید براق FineTip، وب‌کم، 3G و وایمکس اختیاری، هارد دیسک‌های تا 500 گیگابایت و همچنین پشتیبانی از SSD تا 64 گیگابایت نیز وجود دارد.

ایسر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن ارائه نکرده است، بنابراین شما را در جریان خواهیم گذاشت.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *