ایسر لپ‌تاپ‌های نیترو و سوئیفت را معرفی کرد که از جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 7000 AMD پشتیبانی می‌کنند.

ایسر لپ‌تاپ‌های نیترو و سوئیفت را معرفی کرد که از جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 7000 AMD پشتیبانی می‌کنند.


لاس وگاس (4 ژانویه 2023) ایسر امروز از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Nitro 16 و Nitro 17 و لپ‌تاپ جدید Swift Go 14 با پردازنده‌های AMD Ryzen ™ 7000 رونمایی کرد. جدیدترین لپ‌تاپ‌های Acer Nitro که برای ارائه سطح جدیدی از تجربه گیم‌پلی همه‌جانبه به گیمرهای معمولی طراحی شده‌اند، با نمایشگرهای 16 اینچی WUXGA/WQXGA یا نمایشگرهای 17.3 اینچی FHD/QHD عرضه می‌شوند و توسط گریس حرارتی فلزی مایع روی پردازنده پشتیبانی می‌شوند. Swift Go 14 پردازنده جدید را با نمایشگرهای OLED غنی از رنگ و عمر باتری تمام روز، در یک طراحی نازک و سبک جدید فشرده شده است.

پردازنده‌های موبایل جدید AMD Ryzen عملکرد بهینه‌سازی شده انرژی را همراه با انبوهی از تجربه‌های کاربری پیشرفته ارائه می‌کنند. با بهره گیری از معماری هسته جدید «Zen 4» خود که برای کارایی و کارایی بالا طراحی شده است، گیمرها و کارگران سیار برای بهره وری فوق العاده و بهره وری انرژی با عملکردی سریع برخورد می کنند. علاوه بر این، مدل‌های منتخب از فناوری Ryzen™+AI AMD برای جلوه‌های ویدیویی جادویی مانند اصلاح نگاه چشم بهره می‌برند.

ایسر نیترو 16

نوت بوک بازی 16 اینچی Nitro 16 (AN16-41) دارای صفحه نمایش ارتقا یافته WUXGA یا WQXGA با نرخ تازه سازی 165 هرتز و 5 درصد مساحت صفحه نمایش بیشتر نسبت به مدل قبلی خود است. تا NVIDIA® پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ سری GeForce RTX™ 40، همچنین از NVIDIA Advanced Optimus پشتیبانی می‌کند.(1) که به بازیکنان اجازه می دهد به طور یکپارچه بین گرافیک های یکپارچه و گرافیک های مجزا جابجا شوند.

کاربران می‌توانند از تجربه تماشای غنی و همه‌جانبه با پشتیبانی از طیف رنگی 100% sRGB و نسبت نمایشگر به بدنه 84% قدردانی کنند، در حالی که یک صفحه لمسی بزرگ 125.0 میلی‌متری 76.7 میلی‌متری و صفحه‌کلید 4 منطقه‌ای RGB با نور پس‌زمینه را ادغام می‌کنند.

ایسر نیترو 17

Nitro 17 (AN17-41) دارای جدیدترین پردازنده های AMD Ryzen 7000 و پردازنده های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 40 Series در ساختار باریک اما مستحکم خود است. صفحه نمایش 17.3 دارای صفحه نمایش FHD با نرخ تجدید 144 هرتز یا 165 هرتز یا نمایشگر چهارگانه با وضوح بالا (QHD) با نرخ تجدید 165 هرتز است که با نسبت صفحه به بدنه 81 درصد برای تصاویری خیره کننده پشتیبانی می شود. فضای بازی بزرگ آن با یک پد لمسی عظیم (125.0 میلی‌متر در 81.6 میلی‌متر) و یک صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه 4 منطقه‌ای RGB تکمیل می‌شود که همه انواع بازیکنان برای بازی با آن هیجان‌زده خواهند شد.

دو دستگاه ایسر نیترو دارای حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR5 5600 مگاهرتز هستند.(1) و حداکثر 2 ترابایت حافظه M.2 PCIe Gen 4 تا گیمرها و سازندگان محتوا بتوانند کارهای بیشتری را همزمان انجام دهند. این لپ‌تاپ‌ها از دو فن استفاده می‌کنند، چهار خروجی فن که به‌صورت استراتژیک در کناره‌ها و عقب، ورودی هوای بالایی قرار گرفته‌اند، و بیشتر توسط گریس حرارتی فلزی مایع برای بهبود خنک‌سازی پشتیبانی می‌شوند. اینها همچنین با نرم افزار NitroSense و یک کلید NitroSense یکپارچه شده اند، بنابراین کاربران می توانند دمای سیستم خود را کنترل کنند و به راحتی تنظیمات عملکرد دستگاه را مدیریت کنند.

بازیکنان می توانند با دوربین HD لپ تاپ، دو میکروفون و دو بلندگو با DTS:X به طور کامل در بازی غوطه ور شوند و در حین پخش جریانی.® فوق العاده برای صدای واضح. نوت‌بوک‌های بازی مجهز به AMD طیف کاملی از گزینه‌های اتصال را با درگاه HDMI 2.1، کارت‌خوان microSD، USB 2.0، USB 4، پورت نمایشگر Type C USB3.2 Gen 2 با پشتیبانی از Power Delivery و دو USB 3.2 Gen ارائه می‌کنند. 2 پورت، با یکی که امکان شارژ آفلاین را فراهم می کند. هر مدل دارای LAN E2600G است و دارای Wi-Fi 6E است که پهنای باند بیشتر و اتصال سریع‌تر را برای اتصالات سیمی و بی‌سیم فراهم می‌کند. هر دو لپ‌تاپ دارای یک ماه Xbox Game Pass یا PC Game Pass هستند که دسترسی به صدها بازی رایانه شخصی با کیفیت بالا را فراهم می‌کنند.

Acer Swift Go 14 – مدل جدید نازک و سبک با نمایشگر OLED خیره کننده

Acer Swift Go 14 جدید (SFG14-42) طراحی هیجان انگیز و سبک وزن را برجسته می کند که دارای لبه های مشخص و خطوط ساختاری متناسب با ظاهر شیک خط سوئیفت است. شاسی آلومینیومی 14.9 میلی‌متری شیک با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 90 درصد و حاشیه‌های جانبی فوق‌العاده باریک، تنها 4.15 میلی‌متر است در حالی که وزن آن کمتر از 1.3 کیلوگرم است. این محصول جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 7000 AMD و نمایشگر OLED با نسبت 16:10 خیره‌کننده را با نرخ فریم 90 هرتز ترکیب می‌کند و بهره‌وری را در حین حرکت ارائه می‌دهد.

نمایشگرهای عالی و پر جنب و جوش Swift Go 14 با حداکثر روشنایی 500 نیت، طیف رنگی 100٪ DCI-P3 و گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 500 پشتیبانی می شوند. این دستگاه دارای صفحه نمایش 14 اینچی OLED 2.8K با وضوح 2880×1800، TÜV Rheinland Eyesafe است.® گواهینامه صفحه نمایش، صفحه کلیدهای دارای نور پس زمینه، و با یک صفحه لمسی OceanGlass™ صاف به پایان رسیده است، که حس لامسه مانند شیشه را ارائه می دهد. را

عملکرد عالی و باتری تمام روز تا 9.5 ساعت را در اختیار کاربران قرار می دهد و برای کسانی که دائما در حال حرکت هستند گزینه ای عالی است. برای پشتیبانی از سخت افزار قدرتمند، سیستم خنک کننده دو فن ایسر TwinAir، دو لوله حرارتی مسی D6 و صفحه کلید ورودی هوا دما را خنک نگه می دارند تا اطمینان حاصل شود که کاربران برای مدت طولانی تری بهره وری خواهند داشت.

Swift Go 14 علیرغم طراحی بسیار نازک خود، می تواند مجموعه کاملی از پورت ها از جمله USB Type-C، HDMI 2.1 و کارت خوان MicroSD را ارائه دهد. همچنین تا 2 ترابایت PCIe Gen 4 SSD و حداکثر 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 برای همه نیازهای ذخیره سازی پشتیبانی می کند. وب‌کم 1440p با کاهش نویز زمانی Acer (TNR)، همراه با فناوری Acer PurifiedView™ و PurifiedVoice™ با کاهش نویز هوش مصنوعی و Wi-Fi 6E قابل اعتماد، لپ‌تاپ را برای برقراری جریان بهتر و تجربه تماس ویدیویی متصل نگه می‌دارد.

قیمت و در دسترس بودن

Acer Nitro 16 (AN16-41) در ماه می در آمریکای شمالی با قیمت 1149.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه مه، از 1499 یورو و در چین در ماه آوریل، از 7099 یوان شروع می شود.

ایسر نیترو 17 (AN17-41) در ماه می در آمریکای شمالی با قیمت 1199.99 دلار در دسترس خواهد بود. و در EMEA در ماه مه، از 1599 یورو شروع می شود.

Acer Swift Go 14 (SFG14-42) در ماه ژوئن در آمریکای شمالی با قیمت 849.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ماه آوریل، با شروع از 999 یورو، و در چین در ماه آوریل، با شروع از 4999 RMB.

مشخصات دقیق، قیمت ها و در دسترس بودن بسته به منطقه متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن، مشخصات محصول و قیمت در بازارهای خاص، لطفاً با نزدیکترین دفتر Acer خود از طریق www.acer.com تماس بگیرید.

برای مشاهده تصاویر و مشخصات محصول، از کیت مطبوعاتی ایسر دیدن کنید یا از آن دیدن کنید (ایمیل محافظت شده) اتاق مطبوعات برای دیدن همه اطلاعیه ها

را

(1) مشخصات ممکن است بسته به مدل متفاوت باشد



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *