ایسر لپ‌تاپ‌های جدید Swift، Spin و Porsche Design را معرفی کرد

ایسر لپ‌تاپ‌های جدید Swift، Spin و Porsche Design را معرفی کرد


در کنفرانس جهانی 21 اکتبر 2020، ایسر مجموعه‌ای از کیت را معرفی کرد – در اینجا بهترین اعلان‌های لپ‌تاپ Swift، Spin و Porsche Design ارائه شده است.


ایسر در کنفرانس جهانی بعدی خود در ایسر که در 21 اکتبر 2020 برگزار شد، انبوهی از خوبی‌ها، از لپ‌تاپ گرفته تا بلندگوی هوشمند، و مانیتور تا یک مترجم درون بازی را معرفی کرد. در اینجا انتخاب ما از قابل توجه ترین است.


در ابتدا، بزرگترین عنوان کنفرانس: پورشه دیزاین در حال همکاری با ایسر در کتاب RS است. لپ‌تاپ با پوشش فیبر کربنی قطعاً چشم‌نواز است و وجهی کاملاً متفاوت را به ایسر نشان می‌دهد. ما باید قبل از معرفی لپ تاپ نیز با آن بازی کنیم، بنابراین به آنچه در زیر فکر می کنیم نگاهی بیندازید.

ویدیوی روز جیبی

نسخه قابل توجه دیگر – خوب، که قرار است در سه ماهه اول سال 2021 منتشر شود – Acer Chromebook Spin 513 است. ما می دانیم، می دانیم، این یک Chromebook است و خیلی هیجان انگیز به نظر نمی رسد، درست است؟ اشتباه! برای این مورد، پلتفرم محاسباتی کوالکام اسنپدراگون 7c به معنای عمر باتری طولانی – تا 14 ساعت – و حتی اتصال 4G LTE در صورت انتخاب گزینه است.

برخلاف ماشین‌های ویندوز، که چیپ‌ست‌های کوالکام با ویندوز مبارزه کرده‌اند، قرار دادن این پلت‌فرم در کروم‌بوک کاملا منطقی است. بار دیگر، ما قبل از رونمایی Spin 513 را دیدیم، بنابراین برای مشاهده موارد بیشتر، پیوند زیر را دنبال کنید.

در جای دیگر این محدوده، جشنواره اینتل بود، با مدل‌های جدید Swift 3x، Spin 5 و Spin 3 که آخرین راه‌اندازی یازدهمین نسل Tiger Lake را ارائه می‌کردند. Swift 3x حتی با گرافیک گسسته Intel Iris Xe Max عرضه می شود – راه حل اینتل که شرکت اجازه ندارد در حال حاضر درباره آن صحبت کند، اما انتظار داریم تا قبل از انتشار اکتبر 2020 اطلاعات بیشتری درباره آن بشنویم.

این سری‌های Swift و Spin – به ترتیب لپ‌تاپ‌های سنتی و تبدیل‌پذیر – همچنان به بروزرسانی محصولات قدیمی ایسر با جدیدترین چیپست و گزینه‌های سرعت ادامه می‌دهند.

علاوه بر این، ایسر یک اسپیکر هوشمند Halo را معرفی کرد تا در فضای بلندگوی خانگی دستیار هوشمند جای خود را نشان دهد. این چیزی نیست که قبل از اعلام پیش‌نمایش کنیم، بنابراین جالب است که ببینیم این محصول چگونه است. گفته می شود صدای 360 درجه دارد، اما تا ژانویه 2021 عرضه نمی شود.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *