ایسر درآمد تلفیقی ژانویه را 13.63 میلیارد NT دلار گزارش می کند

ایسر درآمد تلفیقی ژانویه را 13.63 میلیارد NT دلار گزارش می کند


تایپه (10 فوریه 2023) شرکت ایسر (TWSE: 2353) امروز درآمد تلفیقی خود را برای ژانویه 2023 13.63 میلیارد NT دلار اعلام کرد. صنعت رایانه های شخصی همچنان در حال گذراندن دوره ای از اصلاح است که با تأثیرات تعطیلات سال نو قمری ترکیب شده است. با این حال، ایسر مطمئن است که فناوری‌های جدید باعث ایجاد مدل‌های استفاده جدید و تحریک تقاضای بازار در طول زمان می‌شوند. نسخه جدیدی از فناوری SpatialLabs 3D خود را در ژانویه با بازخورد بسیار مثبت اعلام کرد.

استراتژی موتورهای کسب و کار چندگانه ایسر به شتاب قوی خود ادامه می دهد، با کسب و کارهایی غیر از رایانه های شخصی و نمایشگرها 35.3 درصد از کل درآمد در ژانویه را شامل می شود. همه شرکت های تابعه عمومی درآمدهای ژانویه خود را اعلام کرده اند، در حالی که سایر نکات برجسته تجاری عبارتند از:

  • درآمد Altos Computing Inc در ژانویه نسبت به سال قبل 90.6 درصد رشد داشته است.
  • درآمد شرکت MPS Energy در ژانویه سالانه 436.3 درصد رشد کرد
  • درآمد شرکت AcerPure در ژانویه سالانه 38.3 درصد رشد کرد
  • درآمد Acer ITS Inc در ژانویه سالانه 130.8 درصد رشد کرد

ایسر پیش‌بینی می‌کند صنعت رایانه‌های شخصی اثراتی را به دلیل کاهش پس از همه‌گیری در چند ماه آینده تجربه کند. در حالی که ایسر بر روی تمرکز بر ESG خود با ابتکارات پرشور متعدد ادامه می‌دهد، برای نهمین سال به عنوان یکی از مؤلفه‌های شاخص‌های رهبران MSCI ESG فهرست شده است و بهترین رتبه «AAA» را کسب کرده است.(1) در رده صنعت سخت افزار فناوری، ذخیره سازی و لوازم جانبی.

(1) رتبه بندی MSCI از 12 دسامبر 2022.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *