ایسر با Nat Geo همکاری می کند تا لپ تاپ پایدارتری بسازد

ایسر با Nat Geo همکاری می کند تا لپ تاپ پایدارتری بسازد



پایداری فقط یک روند داغ نیست، بلکه یک ضرورت است که بسیاری از ما نسبت به آن آگاهی بیشتری داریم. برندها نیز این را می دانند و به دنبال ارائه محصولات پایدارتری هستند که از حجم بیشتری از مواد بازیافتی استفاده می کنند.


این مبنایی است که ایسر برای معرفی لپ‌تاپ Aspire Vero National Geographic Edition با Nat Geo همکاری کرده است. نسخه Nat Geo بر اساس طیف معمولی Aspire Vero، میزبان 50 درصد پلاستیک بازیافتی (PCR) پس از مصرف کننده (PCR) بر روی درب کلید، 30 درصد پلاستیک PCR در پوشش بالا و پایین، قاب صفحه و سطح کار است. حتی پانل از 99 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است.

ویدیوی روز جیبی

که شروع خوبی است، اما 100 درصد بازیافت نمی شود و مانند تولید هر محصولی در هر زمینه ای، ملاحظاتی وجود دارد که باید در مورد اینکه آیا تولید یک ضرورت است یا خیر، بررسی شود. اما حداقل این لپ تاپ کمی بیشتر برای این تبدیل باز است.

در همین حال، بسته بندی محصول نه تنها از 85 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است، بلکه به طرز هوشمندانه ای طراحی شده است تا به جای رفتن به سطل زباله، به عنوان پایه لپ تاپ دو برابر شود. یا می توانید از جعبه زرد رنگ کلاسیک Nat Geo برای ذخیره اقلام دیگر استفاده کنید تا عمری دوباره به آن ببخشید.

نسخه Nat Geo این Aspire Vero تا حد زیادی شبیه لپ‌تاپ‌های موجود است: دارای پیچ‌های استاندارد برای تعمیرات دسترسی آسان و پردازنده Core نسل یازدهم اینتل روی برد است. با این حال، از نظر بصری، لوگوی کلاسیک «مربع زرد» Nat Geo در کنار صفحه لمسی حک شده است، در حالی که پایه‌های زرد روشن بیشتر به برجسته‌تر شدن این لپ‌تاپ کمک می‌کنند، و حتی یک طرح کلی نقشه حکاکی شده در سراسر درب بیرونی وجود دارد.

نه تنها از نظر طراحی چشم نواز، بلکه بر ذهن نیز تأثیرگذار است.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *