ایسر از فناوری جدید NVIDIA G-SYNC ULMB 2 در نمایشگرهای بازی Predator پشتیبانی می کند

ایسر از فناوری جدید NVIDIA G-SYNC ULMB 2 در نمایشگرهای بازی Predator پشتیبانی می کند


گیمرها می‌توانند از تصاویر بهبودیافته، وضوح حرکت و روشنایی در نمایشگرهای بازی Predator با G-SYNC Ultra Low Motion Blur (ULMB) 2 از طریق یک به‌روزرسانی میان‌افزار با یک کلیک لذت ببرند.

تایپه (29 مه 2023) ایسر امروز در دسترس بودن NVIDIA جدید را اعلام کرد® G-SYNC فناوری Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2) در مانیتورهای گیمینگ سری Predator خود، که با Predator XB273U F شروع می شود. این مانیتور دارای نرخ تازه سازی خیره کننده 360 هرتز است و اولین مانیتور بازی ایسر است که با NVIDIA G-SYNC ULMB 2 سازگاری دارد و آنالایزر رفلکس NVIDIA. از طریق یک به‌روزرسانی سیستم‌افزار با یک کلیک، گیمرهای رقابتی اکنون می‌توانند از فریم‌های خیره‌کننده لذت ببرند، زیرا NVIDIA G-SYNC ULMB 2 جدید وضوح حرکتی مؤثر بیش از 1000 هرتز، نور پس‌زمینه و قابلیت‌های کاهش تاری را ارائه می‌دهد.

مانیتور گیمینگ Predator XB273U F با جدیدترین نوآوری های بازی و صفحه نمایش پر شده است تا یک تجربه بازی پیشرفته را برای هر نوع بازیکنی ارائه دهد. بازی‌ها از طریق پنل 27 اینچی WQHD (2560 X 1440)، نرخ تازه‌سازی 360 هرتز و زمان پاسخگویی تا 0.4 میلی‌ثانیه (G تا G) جان می‌گیرند و تصاویری واضح را حتی در گرافیک سنگین‌ترین عناوین به نمایش می‌گذارند. این دستگاه از طیف رنگی 95% DCI-P3 و VESA DisplayHDR پشتیبانی می کند گواهی 600 برای رنگ های پر جنب و جوش و سیاهی عمیق تر. TÜV Rheinland Eyesafe® گواهینامه کمک می کند تا نور آبی مضر را کاهش دهد و در عین حال دقت رنگ بالایی را در سراسر آن حفظ کند. در کنار فناوری ارتقا یافته ULMB 2 NVIDIA G-SYNC، گیمرها می‌توانند تکنیک‌های نور پس‌زمینه با نرخ تازه‌سازی کامل، روشنایی بالا و وضوح حرکت موثر تا 1440 هرتز را بدون کاهش کیفیت تصویر تجربه کنند.

به‌روزرسانی نرم‌افزار NVIDIA G-SYNC ULMB 2 از امروز برای دانلود در دسترس است. همچنین انتظار می‌رود که مانیتورهای بازی Acer Predator بیشتری از فناوری NVIDIA G-SYNC ULMB 2 پشتیبانی کنند.



فروشگاه ایسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *